![]() |
|
|
#11 |
|
Legende
|
Nog meer oude foto's zijn hier te vinden: fotoarchiv cgs Wel even uitzoeken, kan per regio via een aan te klikken kaartje.
http://nts1.cgu.cz/app/fotoarchiv/sobr.php?r=700&id=753
|
|
|
#12 |
|
Pivonist
|
Bedankt Freddy, ik heb weer genoten, mooie historische foto's.
|
|
|
|
#14 |
|
Actief Lid
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Legende
|
|
|
|
#16 |
|
Super Lid
|
Sorry Freddy, was even ingeslapen. Mooie maar op de eerste die je noemt kwam ik voornamelijk poëzie tegen en dat is natuurlijk ook nooit slecht... Dank!
Helemaal wat ik zoek is het nog niet: zoek echt sociale fotografie van het dagelijkse leven in dorpjes en steden, jaren vijftig tot en met jaren tachtig... Had ooit contact met het weekblad van de plaats R. Wilden me best helpen en wisten ook iemand met een archief, maar niemand deelt mijn interesse in juist die periode.
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
Fotoverzameling Sechtl - Vosecek
Ik wil deze bijzondere site nogmaals terug onder de aandacht brengen sechtl-vosecek.
Er zijn een heel aantal nieuwe fotoreportages toegevoegd aan deze reeds zeer uitgebreide fotoverzameling. Echt het bekijken waard, er zit voor allen iets bij wat interessant is. Het museum in Tabor is beslist ook een bezoek waard.
|
|
|
#18 |
|
Legende
|
Tijdens het zoeken naar "waar is dit ?" ben ik opnieuw op een site met oude foto's gestoten. Ditmaal oude foto's uit de periode van 1900 tot 1969 van Skoda Plzen. pell-mell.webz.cz
Foto's van industriële geschiedenis. Iets voor de techneuten onder de forumleden. ![]()
|