![]() |
|
|
#221 |
|
Forum Freak
|
Ik heb niet gezien wat er exact gebeurd is, maar verschrikkelijk is het zeker! Ik vind hem een van de beste keepers ooit. Dus van mijn kant ook, beterschap gewenst
![]() |
|
|
|
|
|
#222 |
|
VIP Lid
|
voetbal is eenmaal een contactsport,risico,in luchtduels enz zit er altijd in.
|
|
|
|
|
|
#224 |
|
Moderator
|
Da's jammer Tabe!!
En wat Petr Czech betreft, ik heb de wedstrijd en dus de overtreding niet gezien maar gezien alle commentaren en meningen (Mourinho liegt nog beter dan de Telegraaf) denk ik toch aan een ongeluk. |
|
|
|
|
|
#225 |
|
VIP Lid
|
idem. mss was de commentaar anders(minder hard) geweest van raymond veronika,als het geen czech was geweest?
|
|
|
|
|
|
#226 |
|
VIP Lid
|
http://www.youtube.com/watch?v=y7b9YrZ8244
raymond veronika,iedereen kan,mag,moet een mening hebben: je hebt de herhaling nu op you tube kunnen zien, kun je in alle eerlijkheid nu nog zeggen dat dit puur een trap op het hoofd is, opzettelijk? Je ziet inderdaad het ene been lichtjes naar beneden gaan, om AF te stoppen. Voor die fase, die speler levenslang schorsen,heb je nog zo geintjes?forummen kan leuk zijn, blijkt nogmaals ![]() |
|
|
|
|
|
#227 |
|
Forum Freak
|
Als je het zo ziet, zou dit idd een ongeluk zijn naar mijn mening
![]() |
|
|
|
|
|
#229 |
|
Moderator
|
Ook na bestudering van t filmpje denk ik toch aan een vervelend ongeluk wat Petr Czech is overkomen
|
|
|
|
|
|
#230 | |
|
Forum Freak
|
Ook van mij beterschap aan Cech.
Ik heb de wedstrijd gezien en ik moet zeggen, ik kan me niet voorstellen dat iemand zoiets opzettelijk zou doen. Als dat namelijk wel zo is, dan ga ik me toch druk maken over de kant die het voetbal opgaat. Maar of dit met opzet was, weet máár één iemand. Hunt zelf. Nieuws over Cech: Citaat:
![]() is die Mourinho ! |
|
|
|
|