|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Super Lid
|
Wat beschouw jij als vermaak?
groetjes, Maria |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Volwaardig Lid
|
Beste fam Stokman.
Zoals U in mijn voorgaand bericht kunt lezen, zijn vanaf begin 2006, de snowboarders weer toegestaan op de lysa Hora, Horny Domky. (met de stoeltjeslift) Welliswaar zou dit een proef zijn, maar is mij niet bekend of dit in de winter 2006/2007 gaat veranderen. In Studenov kunt U altijd terecht boor skiën en snowboarden, alleen is het skigebied in Horny Domky groter en zijn de pistes langer. Als het in de schoolvakanties is, zijn er soms lange wachtrijen voor de liften. Verder zijn er in onze groep ook altijd wel een paar mensen die niet gaan skiën of snowborden. Deze vermaken zich met wandelen door het dorp, langs de piste kun je wandelen naar een "terrasje", waar je wat kunt drinken en genieten van alle mensen die voorbij skiën enzo. Of er wordt gewinkeld in Rokytnice, Vrchlabi of Harrachov. Gewoon genieten van de mooie omgeving, lekker uit eten enz. Op de site van www.rokytnice.com kun je veel info halen, maar is nog niets inhet duits. Verder is er nog een site over de ski/sneeuwinfo op www.skiregion.cz ook deze site is nog niet in het duits. Veel plezier alvast, groeten Margriet Dijk |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Super Lid
|
reken niet op high-tech shopping malls...maar er is idd qua natuur/sneeuw/omgeving natuurlijk wel te genieten!
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
VIP Lid
|
mijn schoonzus en ik zijn een keer naar de stoeltjeslift gelopen,wat was dat een prachtige wandeling,mijn schoonmoeder die wandeld daar altijd(als ze daar is) en die vindt het heerlijk komt op de mooiste plekje en kan dan onderweg ook nog een kopje koffie nuttigen
dus de wandelschoenen mee,(bij de anwb kun je van die ijzertjes kopen die je om je schoenen klemt zodat je niet uitglijd)en gaan |
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Wandelen is prima te doen, winkeltechnisch wens ik je veel plezier...
Voor vermaak moet je naar alf, geheid dat de eigenaar je aan het lachen maakt.. (als ie nog leeft tenminste) |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Nieuw Lid
|
Nieuwe stoeltjeslift
Weet iemand of de nieuwe stoeltjeslift welke de oude haaklift bij de lisa hora vervangt al klaar is of nog gereedkomt voor de kerst.
Ik kom er weer voor de derde keer om te skien maar voor het eerst met oud en nieuw daarom nog een vraag van mijn zoontje; wordt er op oudjaarsdag nog veel vuurwerk aangestoken en kun je het daar ook kopen. |
|
|
|
|
|
#48 | |
|
Nieuw Lid
|
Citaat:
Alleen is de pagina momenteel in het tsjechies te lezen, dus of hij nu al werkt weet ik ook niet. |
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Volwaardig Lid
|
De stoeltjeslift is er.
http://www.rokytnice.com/krkonose/novinky/vystavba-nove-lanove-drahy |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Ja deze foto,s had ik al gezien maar werkt de lift al, foto's zijn alleen maar van de bouw, ik heb nog niemand in een stoeltje zien zitten.
|
|
|
|