![]() |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Ja jij bent ook een slimpie, dat weet ik wel, maar ik maakte maar een grapje en die snapte je best!!!
![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Arjenne zit nu op school (als het goed is tenminste) dus moeders reageert maar even. Fijn dat jullie zo je best doen om er voor haar achter te komen. Het hoeft niet perce in Trutnov te zijn, het mag ook in Vrychlabi. Arjenne zit namelijk zelf drie maanden in Pec Pod Snezkou dus daar vandaan moet het met het openbaar vervoer te doen zijn in de avond uren. Want ga er vanuit dat er weer veel sneeuw ligt dus dan moet ze overdag les geven.
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
VIP Lid
|
Petra en Arjenne,
Hierbij een bladzijde uit de website van de CZ.bond. Hierin staan alle cllubs in CZ http://www.korfbal.cz/adresar_oddily_en.php Ik denk, dat alleen Nachod en Hradec Kralove een beetje in de buurt liggen. De andere zitten veeeeeel verder weg. |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik weet niet in welke omgeving je zit maar dit vond ik van Trutnov. Misschien heb je er iets aan:http://www.lokotrutnov.cz/ Groetjes, Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
|
#15 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Actief Lid
|
het is offtopic maar de oude rieten mand was toch mooier hoor. de sport wordt wel erg gemoderniseerd.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Legende
|
Op deze site is een en ander te vinden, even alles uitzoeken dus. sportovni.net
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
he freddy ziet er leuk uit die site maar ik spreek en lees geen tsjechies dus erg wijs wordt ik er helaas niet van. Is er nu wel of geen korfbalclub in trutnov????
|
|
|
|
|
|
#19 | |
|
Legende
|
Citaat:
KORFBALL IN CZECH BĚLÁ POD BEZDĚZEM, KC BÍLINA, KC KASKÁDA BRNO, VSK VUT ČESKÝ TĚŠÍN, SKKG DĚČÍN, TKC HAVÍŘOV, KC SLAVIA HRADEC KRÁLOVÉ, KC DDM CHOMUTOV 2002, KC KOLÍN, VEMBLOUD KC KUTNÁ HORA, SK AFK RESPO MORAVSKÁ TŘEBOVÁ, TJ SLOVAN/KC NÁCHOD PLHOV, SK PLZEŇ, KC INSTEL PLZEŇ, USK PRAHA, SK HALA LUŽINY PROSTĚJOV, SK RG ŠENOV, KC TÁBOR, KC SPŠS TŘEBOŇ, KK VEJPRTY, KK KRUŠNOHOR ZNOJMO, MODŘÍ SLONI |
|
|
|
|