|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#11 |
|
Forum Freak
|
Een tegenstander van 15 jaar oud? Ze worden ook steeds jongen bij de dames...
Goed zo, ook een topic over Vaidisova, nu is er een over Krajicek ook gerechtvaardigd ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Forum Freak
|
Hoeveelste staat Vaidisova op dit moment? Elfde toch?
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Legende
|
Vaidisova makkelijk verder
Nicole Vaidisova heeft geen problemen gehad in haar tweede ronde van het tennistoernooi in Moskou. De Tsjechische nummer elf van de wereld, en als achtste geplaatst voor de Kremlin Cup, was in twee sets te sterk voor de Australische Samantha Stosur: 6-4 6-1.
TeleSport |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
VIP Lid
|
Dus ook voor de Vaidisova fans iets van de WTA geleend
Citaat:
|
|
|
|
#15 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Voor de liefhebbers, vertaling van Kajuna's toevoeging. Nicole wordt gecoached door haar stiefvader Alex Kodat. Haar moeder heeft haar kennis laten maken met het tennis, haar eerst stappen op het tennisveld deed ze op zesjarige leeftijd. Tot haar zesde jaar woonde ze in Duitsland, trainen deed ze op de Nick Bollettieri Academy. Ze kan op alle ondergronden goed uit de voeten, haar grootste wapen is haar opslag. Haar vader speelt tennis op recreatief niveau. Haar jongere broertjes Oliver en Toby spelen ijshockey. Nicole's hobby's zijn lezen, films kijken, yoga en motorrijden. Ze houdt van popmuziek en dan vooral van Madonna. De jonge Tsjech spreekt Tsjechisch, Engels en Engels en is Frans aan het studeren. Haar favoriete is New York, vanwege de constante activiteit. Ze speelt een rol in Reebok's "I Am What I Am (Ik ben wat ik ben)" reclamecampagne. |
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Geblokkeerde account
|
Ook liefhebbers kunnen de Engelse taal beheersen LOL,
Typisch welke rol en invloed vaders, stiefvaders en ook moeders op hun kinderen hebben, dit past niet erg meer in het westers patroon. ![]() |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Het gebeurt bij Krajicek ook nog, maar zo te lezen was jij daar niet echt over te spreken
![]() Weet je, dat gebeurt hier wel vaker dat Engelse teksten vertaald worden ![]() |
|
|
|
|
|
|
|
#18 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Forum Freak
|
Dat wordt dan een mooie partij als Mauresmo die Russin aan de kant zet
![]() |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Geblokkeerde account
|
Nee, ik ben er bepaald niet voor als ouders hun kinderen drillen en er ook nog de poen van opstrijken, wat komt er van de kinderen als volwassenen terrecht, alleen geld is niet zaligmakend.
Vertalen is een leuke bezigheid, ik heb het beroepshalve gedaan. |
|
|
|