![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
ff kort voorstellen
hoi iedereen
ik ben Jaswinder, nederlandse vrouw van 24 jaar voor de moment woon ik nu in bulgarije om wat ervaring op te lopen en het land wat te verkennen. mijn vriend moet nu nog een jaartje school lopen, maar in juli zou ie ook heel graag nog een jaartje buitenland willen meepakken. mijn contract loopt in maart ten einde en dan zou ik graag uitwijken naar tsjechië en mijn vriend zou mij achter nakomen. dit forum hier lijkt mij heel interessant om voldoende voorbereit naar het land te trekken. doei |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
hoi
ook welkom ;-) ja toen ik eerst naar bulgarije vertrok, vond ik geen forum wat wel vervelend is. je moet het dan maar zelf zien te beredderen. dus dees is wel handig nu. en hebt ge al een plaats gevonden om daar te verblijven? dit gaat er wel heel anders aan toe want ik zag dat er hier wel hulp aangeboden word. dat had ik niet in bulgarije. doei jaswinder |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Lid
|
momenteel nog geen woonplaats gevonden nee, maar ik kreeg wel wat hulp hier met een aantal links die mensen voor me gepost hebben. Toen ik naar Scotland kwam had ik ook niet direct een forum gevonden, en dan moet je het inderdaad allemaal zelf zien uit te vinden...
Jonathan |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Hee wat leuk dat jullie nieuwelingen elkaar begroeten. Dus ook van mij hierbij een WelkoM op dit forum.
Ik hoop dat jullie er wat informatie op kunnen vinden en ik wens jullie heel veel plezier met hetgeen jullie gaan doen in Tsjechie. |
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Lid
|
Citaat:
Jonathan |
|