|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo mensen, ik ben ook nieuw hier!
Hallo mensen,
Ik ben Jacqueline en ik woon in Maastricht. Graag zou ik via deze weg in contact komen met andere mensen die in Tsjechie geinteresseerd zijn of daar vandaan komen. Zelf ben ik in Jablonec nad Nisou geboren, maar ik woon al bijna mijn hele leven in Nederland. Ik moet nog even kijken wat de mogelijkheden zijn van deze site, maar het lijkt me leuk om met andere tsjechen in contact te komen die ook in Zuid-Limburg wonen. Groetjes Jacqueline |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Hallo Jacqueline, welkom op het forum, maar pas op, want voordat je het weet ben je er verslaafd aan. Kijk eerst eens rustig rond en maak ook eens gebruik van de
zoekfunctie
of de links (beide staan bovenin de balk) en als je vragen hebt, stel ze dan gewoon.
![]() groetjes Jeanne |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Jablonec nad Jizerou
Hoi Jaqueline.
Wij skiën met een grote groep jongens en meiden van rond de 20 jaar al 5 jaar in Jablonec nad Jizerou of Rokytnice of Paseky. M'n man en ik zijn de ouders van 3 van hen. We logeren meestal in Rokytnice nad Jizerou. Is elke voorjaarsvakantie weer een feest. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Forum Freak
|
Welkom Jaqueline, veel plezier hier en let er op dat je niet te verslaafd raakt, zoals Pehlrimov al zei
![]() |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Super Lid
Nationaliteit:
|
Ik dacht al wat schrijf je goed nederlands, maar dat komt dus omdat je hier opgegroeid bent. Weet je nog wel dingen van je tijd in Tsjechie of was je te jong?
Trouwens welkom en sterkte met dit forum ![]() |
|
|
|
|
|
#8 | |
|
Legende
|
Citaat:
![]()