Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Zuid Bohemen
Camping Sever - Chlum u Trebone

Camping Sever - Chlum u Trebone

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 07-08-06, 09:28   #31
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Autokemp Sever, Chlum u Trebone. Petr Mair, gescheiden en erg op zoek naar geld om de camping voort te zetten.

Afstand naar dorp klopt, Vietnamese markt aan de waterkant. Veel fietsers.
Ehh, wat nog meer? Een (voet)volleybalveldje vlak voor het restaurantje? Een groot grasveld vóór het strandje? Een gedeelte met door Tsjechen bewoonde vakantiehuisjes? Camping hélemaal vol? Aan de Kiosk kun je maaltijden, pizza's en hamburgers bestellen?

Ha ha, grappig dat je ervaringen op eenzelfde camping zó anders kunnen zijn. Maar misschien heeft dat inderdaad te maken met het hoogseizoen. Wij hoorden ook dat ie pas sinds 2 weken weer pizza's verkocht aan het loket. Dus die heb jij waarschijnlijk ook niet gegeten.

En écht, die kampvuurtjes waren overal, ook aan het speelveld.
Dat ligt vast aan het aantal jongeren die natuurlijk inderdaad pas vanaf 5 juli vakantie kregen.
kirsten is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 08-08-06, 15:31   #32
Lid

frogette's avatar

Nationaliteit:
Camping Sever is een topcamping. Maar toen we kwamen (11 juli) was het nog redelijk rustig. Een week later stroomde de hele camping vol. Voor de kinderen alleen maar leuk. Ze hadden vriendjes genoeg om mee te spelen (toch Kirsten? ) en kampvuur te stoken. In de 2 1/2 week dat we er waren zijn er 4 zakken hout doorheen gegaan, hebben tweemaal pizza gehaald (LEKKER) en zo nu en dan een hamburger. Vooral het ijs vond bij de kinders aftrek, 7 kronen voor 1 bolletje, dan kan je nog eens iemand trakteren.
Het leukste was nog wel dat de camping ook veel Tsjechen trok, dan kwam je in contact met de mensen zelf i.p.v. alleen maar Nederlanders.
Ik hoop dat we volgend jaar (?) weer zo'n leuke camping treffen.
frogette is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 10:53   #33
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Net terug van camping Sever. We hadden een prachtige plek aan het water. Naast ons Denen, Nederlanders achter ons Tsjechen. Na een paar dagen werd het weer heel slecht en vertrokken er een aantal mensen weer richting huis of zochten drogere oorden. We hadden een mooie vuurplaats voor de tent en een schitterend uitzicht. Toen wij er waren had bijna iedere tent een vuurplaats en de kinderen hadden zelfs 2 disco's gevonden. Eentje naast de apotheek "Horor" en eentje er tegenover. Verder waren de pizza's heerlijk en er waren ook andere gerechten. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. We hebben ook heel wat hout gekocht en gestookt. Toen we aankwamen (30 juli) was het behoorlijk druk, maar na een tijdje werd het steeds rustiger. Ik vond het er heel gezellig met allemaal verschillende mensen en verschillende nationaliteiten. Mazzel (de hond) zwom in het water, voor de rest zat ze gewoon voor de tent. Ze moet ons allemaal zien dus loopt ze gelukkig niet weg. Ik wil ook niet dat andere last van haar hebben. In ieder geval hebben we allemaal genoten op camping Sever en ik hoop dat we volgend jaar nog een keertje kunnen genieten daar.
mayca is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 11:39   #34
Geblokkeerde account

Jij laat je hond in het zwemwater rond badderen ?.voor de tent toch aan de lijn veronderstel ik .

Het weer kan in die streken enorm omslaan , eind juni 48 uur regen gehad, het meer steeg pl.m 50 cm1 en de kampvuren lagen in het water.
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-08-06, 11:58   #35
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
Jij laat je hond in het zwemwater rond badderen ?.voor de tent toch aan de lijn veronderstel ik .
Natuurlijk zwom Mazzel niet tussen de zwemmers, er waren altijd wel stukken meer, vooral in de omtrek, waar niemand te zien was. Ze is wel een keer voor de tent in het water gesprongen toen ze de kinderen zag wegvaren, was niet echt de bedoeling, maar gelukkig zwemt daar niemand. Voor de tent stond ze, volgens Rik, aan een grote kurketrekker. Ik heb een goed opgevoede hond hoor, hoop ik. Het enige vervelende aan Mazzel is dat ze soms iets te nadrukkelijk laat horen dat ze er is. Maar dat is meestal na een paar ontmoetingen voorbij.
Oud 27-09-06, 08:17   #36
Geblokkeerde account

Hoi Mayca, Petr doet momenteel groot onderhoud aan de camping
Vonny is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 01-10-06, 22:12   #37
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij gaan zo weer !!

Hoi,

Onze caravan staat het hele seizoen op deze camping nu voor het tweede jaar. We vinden het een fijne plaats om te kamperen lekker simpel geen toeters en bellen en voor de kinderen is er genoeg te beleven ook zonder TV's en computer spelletjes. Ze vermaken zich opperbest met zand en water en bedenken van alles om te spelen.

Wij gaan eind oktober nog een weekje genieten, zien dan ook verschillende meren leeg gelaten worden om de vele karpers te vangen een groot feest met bier en eten. Het is fantastisch om ook eens in deze tijd te gaan kijken

Ik zal Petr vragen hoe het volgend is, of hij nog steeds beheerder zal zijn.
richie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 02-10-06, 17:18   #38
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Vonny schreef:
Hoi Mayca, Petr doet momenteel groot onderhoud aan de camping
Als hij groot onderhoud doet, zou dat dus betekenen dat hij er volgend jaar weer is toch? Ik hoop het voor hem en ook voor ons natuurlijk.
Oud 23-04-07, 20:55   #39
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Wij gaan weer !!

Wij gaan in week 18 weer naar camping Sever, de caravan weer neerzetten. Heb Petr gebeld en hij is bezig met een regeling met zijn ex-vrouw om de camping te behouden. Dat is dus goed nieuws !

kijken of er nog wat veranderd is de afgelopen maanden
ik hou jullie op de hoogte

gr. Richie
richie is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-04-07, 07:40   #40
Forum Freak

mayca's avatar

Nationaliteit:
Ik ben heel nieuwsgierig hoe het is richie. Heel veel plezier op Sever!!
En wat fijn om te horen dat Petr de camping kan behouden. Wij gaan er ook zeker nog langs, maar dan pas in juli.

Geniet ervan!!
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed