|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#61 |
|
Actief Lid
|
Wij hebben net familie hier gehad, die met
SkyEurope
gevlogen hebben (retour voor 2 vliegtickets ca. Kc 4.000.- incl. tax = ca. EUR 140.-) en waren best tevreden.
Wat me wel opviel toe wij ze naar Schiphol brachten (bij het inchecken), dat er absoluut geen één kilo overgewicht mag zijn, anders worden meteen extra kosten berekent.
|
|
|
#62 |
|
VIP Lid
|
heb ook even gekeken op de site ,maar hoe kan het dat je voor een bepaalde vlucht soms 0,00 euro(niks dus) kwijt bent,en de volgende dag kijk ik weer bij dezelfde datum,dan kost de vlucht 39,00 euro.
Weet iemand hoe dit kan groetels |
|
|
|
|
|
#63 |
|
VIP Lid
|
ja, de tarieven worden vastgesteld naar gelang hoeveel vraag ernaar is. ook als er veel op een bepaalde datum gezocht wordt, stijgen de prijzen.
dit gaat volledig automatisch middels programma's. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Actief Lid
|
En over het algemeen, hoe eerder je besteld, hoe lager de tarieven zijn.
|
|
|
#65 |
|
Actief Lid
|
ja klopt zo'n beetje hetzelfde systeem als bij easy-yet.
wij hebben vorige week wederom met sky europe gevlogen en zijn zondermeer tevreden, men vliegt op tijd, personeel is aardig en behulpzaam en dat alles voor een uiterst scherpe prijs. we hebben inmiddels al weer twee tripjes voor in de nabije toekomst geboekt (prijs euro nul !!! kwam alleen belasting bij). |
|
|
|
|
|
|
|
#66 |
|
Legende
|
Ticket Amsterdam voor 1 kroon inclusief belastingen
Sky Europe
biedt via Internet tickets aan voor 1 kroon inclusief alle belastingen. De verkoop start vandaag en duurt tot 1 oktober middennacht. Het gaat om vluchten tussen 15 oktober en 14 december 2006.
Bron |
|
|
|
|
|
#67 |
|
Administrator
|
Dank voor de tip Vasku,
Heb zojuist een lang weekendje geboekt! (ticketprijs heen was 10, terug 1, maar samen 'toch' 49 euro door diverse 'fees').
|
|
|
|
#68 |
|
VIP Lid
|
nou wij verbazen ons er enorm om, voor die prijzen kun je bijna niet eens daar heen rijden.
Als de prijzen in december gunstig zijn(wie weet komt er nog een stunt) dan gaan we zeker niet met de auto dat scheeld ook behoorlijk veel reistijd lijkt me,kun je daar ook een auto huren voor bijvoorbeeld een week,en weet iemand ook wat ongeveer de kosten daarvan zijn |
|
|
|
|
|
#69 | |
|
Legende
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
Reken maar niet op december, dat is hoogseizoen. Na 10 december ofzo begint al het hoogseizoen. Ik wil zelf ook met de kerst gaan. Voor kerst heen en januari terug, ik keek al op de site maar tickets waren al prijzig. Gelukkig krijgen ik korting omdat ik bij servisair (afhandelaar) werk, voor personeel hanteren ze een standaard tarief naar alle bestemmingen. Komt voor mij goed uit gezien ik altijd op het laatste moment boek en het dan al vrij prijzig is. Je bent nog goedkoper uit als je gaat vliegen en daar een auto huurt!
|
|
|