![]() |
|
|
#1 |
|
Lid
|
Gezocht: vakantiehuisje omgeving Hlinsko
Al jaren bezoeken wij een vakantiehuisje in de omgeving Hlinsko (Zdar nad Sazavou/ Chrudim). Helaas heeft de eigenaar van het huisje besloten om er zelf te gaan wonen. :traan:
Aangezien wij ons erg thuis voelen in deze omgeving zijn wij opzoek naar een andere huisje. Is er iemand die voor ons een goede tip heeft voor een leuk vakantiehuisje. Meestal zijn we met meer dan 5 personen, dus een beetje ruimte is welkom. Alvast bedankt, |
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Probeer eens op de site van Ceska Pohoda te kijken. Wij hebben via deze weg al 2x een huisje gehuurd en alles was prima.
Alleen weet ik niet of ze wat in de aanbieding hebben in de omgeving waar je zoekt. Kijk maar zelf. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Lid
|
Deze zomer hebben we 6 km ten noorden van Hlinsko een boswachterswoning gehuurd, net buiten het plaatsje Bystrice. Vanzelfsprekend ligt het midden in het bos (wel langs de weg van Hlinsko naar Miretice gelegen). Het bestaat uit twee delen, elk met woonkamer, keuken, badkamer, 1 cq 2 slaapkamers. Genoeg ruimte dus (al is 't wel jammer dat alles in tweeen gedeeld is, anders had je echt 1 reuze woonkamer gehad enz.). Zeer grote tuin, met erg mooie overdekte vuurstookplaats, zwembadje, tafeltennistafel.
Deze woning wordt alleen via Tsjechische sites verhuurd, bijv. http://www.cestujme.cz/ckregio/CZ139905.php. Hij is geliefd en dus al vrij snel volgeboekt. Ik weet niet of en zo ja hoe je als NL'er dit zou kunnen huren, maar het lijkt me de moeite van het proberen waard. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nieuw Lid
|
jubo reizen heeft een huisje in Hlinsko, wat werkelijk heel mooi is
|
|