het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 24-09-06, 12:37   #1
Nieuw Lid

Ervaringen met Travel Agency Turista?

Wie heeft er ervaring met het boeken van een accomodatie via www.turistapec.cz? Via deze site kun je pensions ed in PPZ boeken, maar ik vraag me af of het wel save is. We moeten namelijk een aanbetaling doen, en we willen niet het risico lopen dat we straks aankomen en de accomodatie blijkt niet beschikbaar te zijn.
Heeft iemand trouwens een goed betaalbaar adres in PPZ? Het liefst redelijk in de buurt van skiliften. Heeft iemand ervaring met pension Snezka Sova?
jacqueline M is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-09-06, 20:12   #2
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Ik heb goede ervaringen met turistapec. Al diverse keren via het buro geboekt en geen enkele probleem ondervonden. Ze berekent geen provisie en dezelfde prijs als je rechtstreeks boekt.
Er zijn diverse goed betaalbare adressen in Pec. Kijk maar op de site van turistapec. Een beetje speurwerk op internet levert voldoende resultaat op.
Cisar is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-09-06, 15:30   #3
Nieuw Lid

Cisar,
Bedankt voor de reactie. We hebben (denk ik) een aardig pensionnetje op het oog. Heb jij nog iets aan te raden? Al eens eerder in Pec geweest?
Oud 26-09-06, 18:34   #4
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Ik ga dit jaar voor de 14e keer naar Pec.
Er zijn veel leuke pensions. In welke periode wil je gaan?
Welk pension heb je op het oog?
Oud 26-09-06, 21:30   #5
Nieuw Lid

We gaan in de voorjaarsvakantie met onze zoons (14 en 16 jaar). De jongens gaan snowboarden , wij skieen. Wat we graag willen is een pensionnetje (hoeft niet luxe te zijn) met half pension, redelijk dicht bij het dorp en de skipistes, of in ieder geval snel bereikbaar per auto. We dachten aan Snezna Sova, maar dat is denk ik wel een eindje lopen naar de auto. Hebben jullie daar ervaring mee of hebben jullie andere aanraders? Ik hoor het graag snel want we moeten eigenlijk al een aanbetaling doen. Alvast bedankt voor de reactie.
Oud 28-09-06, 17:36   #6
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Ik heb geen ervaring met Snezna Nova. Zo te zien ligt het vlak voor Pec en is het een traditioneel Tsjechisch pension met harde bedden.
De afstand tot de pistes is 1 kilometer. Te ver om elke ochtend te lopen. Het parkeren van de auto vlakbij de liften is een probleem. Alternatief is de skibus(gratis) of een sneeuwtaxi.
In het dorp is geen plaats meer in de pensions.
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels