![]() |
|
|
#11 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Parkeren: Met een beetje mazzel is er plek net voorbij (vanaf het station gezien) het hoofd-postkantoor, dan sta je ongeveer tegenover Na Ceste. Met iets meer geluk kun je het ook op Basty zelf proberen, maar daar is weinig plek. Ander alternatief: Tegenover Hotel Grand, naast het bus-station. (Maar als je stevig wilt doorzakken, kun je ook de trein nemen, de eerste trein op vrijdag-ochtend terug naar Vyškov gaat om 3.29h
.Het geheel in Na Ceste duurt trouwens van 19-23h. Voor de laatdrinkers onder ons moet er een vervolg bedacht worden. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Lid
|
Slechte mededeling
Hallo,
ik heb helaas een slechte mededeling. Ik belde net met mijn vrouw en die zei dat onze zoon erg ziek is, ik denk zelf niet dat hij erg snel zal opknappen en om mijn vrouw alleen thuis te laten vindt ik niet zo prettig. Wat doen jullie, gaan jullie gewoon feesten zonder mij, of stellen we het nog even uit. Excuses en groetjes, Jac-Bart |
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Actief Lid
|
Even nieuwsgierigheid: toen k van de zomer in Brno was ontdekten wij een nieuwe tent. Die avond hoorde we een strat erachter heerlijke stampmuziek en toen ontdekten we dus dat tentje (is vlgs mij een straat voor of achter de straat waar je die smerige grote hamburgers kunt kopen 's nachts) en eenmaal binnengekomen zag het er behoorlijk nieuw uit (moet ook haast wel, want we hadden t nog niet eerder ontdekt). Is dat toevallig hetzelfde tentje als waar jij het nu over hebt????
Citaat:
|
|
|
|
#18 |
|
Lid
|
Nieuwe datum prikken
Sorry jongens (en meisjes) dat het zo lang duurde, maar ik heb het de laatste tijd erg druk, zowel op mijn werk als thuis.
Ik wilde even met jullie overleggen om een nieuwe datum te prikken. Zelf kan ik dit weekend niet, mijn ouders zijn dan hier. Het weekend daarna is het voor mij geen probleem om af te spreken. Wat zeggen jullie van zaterdag 21 oktober? Laat even weten of jullie dan kunnen. Met vriendelijke groet, Jac-Bart |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Volwaardig Lid
|
Hi,kan dat ook een week later gebeuren?Ik ga 24.10.naar Brno(daar kom ik vandaan) en ik vind het wel leuk om mijn nederlandse taal bij tsjechise biertje te even oefenen :0) en vanaf 2.11.-5.11. zijn er nog vier andere nederlanders op bezoek. Maar ik weet trouwens ook een gezeliger cafeetje om af te spreken, die heet "Spolek" bij Meninska brana, in het centrum van Brno. Want bij Centraale station is het soms een beetje gevaarlijk.
|
|
|
|