![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Ook maar eerst even voorstellen
Ik ben Alwin en aangezien die naam al vergeven was werd het Alwin1. Ik woon in Schijndel met vrouw en kind en ben gisteren terug gekomen van onze eerste vakantie in Tsjechie. We hebben één week Reuzengebergte gehad (omgeving Trutnov) en één week Laduv Kraj (omgeving Praag). Het is ons zeer goed bevallen en grote kans dat we vaker die kant op gaan. Als ik de foto's op de pc heb gezet zal ik een uitgebreider verslag schrijven. We willen misschien in de winter weer naar Tsjechie dus daar gaan we ons nu maar weer op richten.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
VIP Lid
|
Dag Alwin, van harte welkom op dit forum. Ik wens je nog vele onvergetelijke vakanties in Tsjechie toe en ben benieuwd naar je foto's.
![]()
|
|
|
#3 |
|
Forum Freak
|
Ook van mij welkom en ik ben net zoals Krul benieuwd naar je foto's maar ook naar je verslag
![]() Lukas |
|
|
|
|
|
#4 | |
|
VIP Lid
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#7 |
|
Actief Lid
|
Hoi Alwin, welkom op dit verslavende Tsjechië-forum. Als je eenmaal aan het lezen bent geslagen dan kom je er niet meer van los. Gebruik de
zoekfunctie
rechtsboven in de gele balk om op naam iets te zoeken. Groetjes vanuit Best!
Veel plezier! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Geroyeerd Lid
|
Hartelijk welkom Alwin1,
Kan er ook niets aan doen dat mijn ouders mij deze naam hebben gegeven. Maar ze halen ons vast niet door elkaar hoor. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Legende
|
Welkom Alwin1, laat de foto's en het "uitgebreider" verslag maar komen. We zijn met z'n allen benieuwd.
|
|
|
#10 | |
|
Forum Freak
|
Citaat:
Hij bedoelde het lid dat bekend staat als Alwin. ![]() |
|
|
|