![]() |
|
|
#14 | |
|
Forum Freak
|
Cees heeft de hele middag op de uitkijk gezeten
Groene Skoda met tsjechisch kenteken, was lastig te traceren Dames met kort, rossig haar hebben we genoeg gezien, maar volgens mij zat Els er niet tussen, helaas :snik: Het was een ontzettend gezellige middag, we zijn rond een uur of half 3 naar Svoboda gereden. Eerst even langs de kraampjes gestruind met verschillende handwerkartikelen, zoals houtsnijwerk, wol, kaarzen, zelfs pruiken (we hebben nog geprobeerd Cees zo gek te krijgen, maar hij wou niet ) We hebben nog wat souveniers gekocht voor in onze vitrinekast en toen een plekje gevonden in de Biertent met uitzicht op het podium. Eerst zagen we een optreden van heren in middeleeuws kostuum met doedelzakken, trommels en trompetten, was heerlijke muziek, toen was er een uitvoering door dames in mooie jurken met mandjes, die danste en een soort toneelstuk opvoerden. Toen was er de poppenkast, gevolgd door vele kinderen. Daarna het Swing sext (beetje Dixieland-achtige muziek) uit Nachod. Om een uur of 6 hebben we besloten lekker te gaan eten. Tussendoor trouwens wel gesnoept, heerlijke Langose voor de dames, de heren een Klobasa en later nog een paar Bramboracky. Er was een gezellige sfeer en het was best druk, dat lijkt op de foto's niet, maar was toch wel zo.Citaat:
svoboda 1.jpg Het podium svoboda 2.jpg Alberto en Cees Fijneman svoboda 3.jpg De kraampjes, hier 1 met spinnewiel, er werden verschillende demonstraties gedaan, ook houtsnijen en smeden svoboda 4.jpg Cees Fijneman en zijn reisgenote Wil (de mams van Alice K vermaakte zich ook vandaag weer kostelijk |
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Moderator
|
Prachtige sfeerplaatjes Esther!!
![]() Kijkt Ab altijd zo als hij 't naar zijn zin heeft?? ![]() |
|
|
|
|
|
#16 | |
|
Actief Lid
|
Ja Gorrit, ik zal het even uitleggen.
Ik had een speciale opdracht meegekregen : Citaat:
Dus tussen het bieren en eten door, moest ik Alice d'r moeder en Cees toch goed in de gaten blijven houden tussen al het overige publiek daar. En Cees blijft wel in de buurt, maar Wil (Alice K d'r moeder) vliegt van kraampje naar kraampje en was af en toe moeilijk traceerbaar. Maar het is allemaal goed verlopen en we zijn gezamelijk weer thuis gekomen. Dus missie geslaagd en we kunnen nu weer ontspannen. Groetjes Ab |
|
|
|
|
|
|
#17 | |
|
Moderator
|
Citaat:
Wat mij betreft een driedubbele Pivo verdiend |
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
altijd weer lachen, herken hetgeen Albert geschreven heeft helemaal.
wordt ook altijd erg moe van dit soort gelegenheden met mijn moeder alice k |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Actief Lid
|
Maar alles kwam goed en die driedubbele pivo heb ik gisteren dan ook gelijk maar even genuttigd.
![]() |
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Pivonist
|
Citaat:
|