![]() |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Huisje geannuleerd; op zoek naar wat anders
Ons super huisje in pec pod snezkou midden in obri dul, gehuurd bij AB trips, wordt vanaf 30-12 gerenoveerd (ze starten op 30-12) en nu staan wij op straat...
4 gezinnen (4 paar ouders en 10 kinderen). AB trips bood ons een goed alternatief in het erts gebergte, wij zijn echter bang voor de sneeuwcondities aldaar en zoeken nog een vervanging in het reuzengebergte. Verrassend genoeg zijn er via internet ook nog hotelletjes te vinden (nog niet voor 18 personen). Ik blijf zoeken. Grt Roland |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Volwaardig Lid
|
Er zijn nog kamers vrij in een gezellig familie pension in Horni Marsov,
Reuzengebergte. Het pension biedt plaats aan 24 personen. Er zijn 9 twee persoonskamers (extra bed mogelijk) en een appartement voor 3 personen. Het appartement heeft een eigen badkamer met douche en keuken. De overige kamers zijn voorzien van een wastafel. Nieuwe douches en toiletten voor gezamenlijk gebruik. Eetkamer waar het ontbijt wordt geserveerd. Uitgebreid ontbijt. Je kunt gebruik maken van de keuken. De eetkamer dient tevens als gezelschapsruimte. Hier bevindt zich de bar en TV/video. In de zomer kun je gebruik maken van de grote tuin die aan de rivier de Upa grenst. Gratis parkeerplaatsen bij het pension. Skiverhuur en skiles voor zowel kinderen als volwassenen is mogelijk in Horni Marsov. Een kinderskilift bevindt zich op nog geen 100 m. van het huis. In de directe omgeving zijn diverse skigebieden. Er loopt een gratis skibus vanuit Horni Marsov tot de skipiste Javor. Skigebieden in de omgeving: Cerna Hora (Janske Lazne) Mlade Buky, Svoboda, Pec pod Snezkou, etc. In de kerstvakantie is alleen half pension mogelijk. Overige periodes alleen met ontbijt. Stuur anders even een pm voor meer informatie en foto's. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Moderator
|
Waarom zo mysterieus, CZ fan, waarom niet gewoon de naam en website van het pension hier genoemd?
Hebben anderen er misschien ook wat aan... ![]() |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Geroyeerd Lid
|
Bedoel je pension Iris?
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Volwaardig Lid
|
Het is niet mijn bedoeling om mysterieus te doen. Wij komen zelf al 10 jaar in Tsjechië en al jaren in hetzelfde huis (van een tsjechische eigenaar). Hij vroeg of ik reclame wilde maken voor zijn huis. Dit is als hobby begonnen (en nog steeds!) Het zijn nu 10 huizen en bovenstaand pension in Horni Marsov. De website is nog in ontwikkeling.
Dus als iemand informatie wil over de huizen of het pension, dan stuur ik de info en foto's per mail. De huizen staan allemaal dicht bij elkaar in het Reuzengebergte. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijker is. Groetjes, Ineke |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Nieuw Lid
|
Heb inmiddels vervanging gevonden. Mooi huis (wel duur) via tjecho en vlakbij Pec.
Zo komt alles weer goed |
|
|
|