|
|
#12 |
|
Actief Lid
|
Kadaster
Hallo forumleden,
Van een goede kennis kreeg ik deze website van het kadaster. Wellicht kunnen er leden hun voordeel meedoen. http://nahlizenidokn.cuzk.cz/VyberParcelu.aspx Instructie: achter 'uzemi' de plaatsnaam invullen (b.v.Chotevice) en vervolgens achter 'cislo' het perceelsnr. Daarna 'zoeken' starten. Je kunt zo uitvinden wie de desbetreffende eigenaar is. Misschien handig als je bezig bent met de aankoop van een huis om te zien of de eigenaar klopt. Succes er mee! Gerrit ![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
|
Ook leuk om in de gaten te houden hoe de overschrijving op jou naam verloopt. Alles wordt namelijk stap voor stap vermeld. (En daarna leuk om te zien hoe je Nederlandse naam daar staat te pronken tussen al die onleesbare Tsjechische zinnen!)
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
haha, ja dat klopt inderdaad. zo wisten wij, de kopers in NL, al eerder dan de verkopers dat er nog aanvullende informatie naar het kadaster gestuurd moest worden en konden hen daarover inlichten na een telefoontje met het regiokantoor vh kadaster.
sneller dan het licht pasqual bedankt |
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
VIP Lid
|
Ik kende de site niet. Maar het is heel prettig om te zien dat je echt de eigenaar bent. Bedankt, ik zet de site bij mijn favo's.
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Forum Freak
|
Zou het kunnen dat de huizen met de tussenliggende nummers in de loop der jaren afgebroken zijn? Wij hebben een boek over Javornik, dat vroeger Mohren heette, daar staan alle huizen (met foto's) in, die er toendertijd stonden, daar zijn er helaas ook een hoop van verdwenen, maar ontzettend interessant is het boek (Duitstalig) wel.
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Pivonist
|
Met enige trots heb ik ook geconstateerd dat ik sta ingeschreven als eigenaar bij het kadaster,
|
|
|
|