|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo allemaal, ik ben nieuw hier
Hallo, zie nu pas dit voorstel topic
Bij deze: ik ben dukkie, nou ja, op internet heet ik dukkie en diverse mensen spreken mij ook in reallife zo aan. Ik woon in het kleine dorpje Keldonk in Brabant, alwaar mijn vriend en ik een boerderij hebben. Hij heeft koeien en bedrijft akkerbouw, ik heb schapen en een border collie en werk als beleidsmedewerker bij sociale zaken hier in de buurt. ik ben 34 jaar en euh, nou ik vind Tsjechië een geweldig leuk land. Ben er nu net voor de derde keer geweest. Dit maal vooral praag gezien, maar Jicin en omgeving vind ik ook helemaal geweldig. Er valt nog heel veel meer te zien, (keertje naar het oosten bijvoorbeeld) dus ik ga vast nog eens terug. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Legende
|
Welkom dukkie, ik schreef ondertussen reeds een bericht bij jouw reisverhaal.
|
|
|
#5 |
|
Nieuw Lid
|
ah een helmonder, tja dan zul je keldonk wel weten te liggen neem ik aan
![]() |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Keldonk dat is wel heel dicht in de buurt, bij Zijtaart (wie kent het niet...) de brug over. Zelf woon ik in Schijndel maar ik zal me ook even voorstellen.
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Nieuw Lid
|
he wat grappig! dat is zeker dichtbij, vanaf zijtaart wonen wij niet de brug over. Wij wonen echt erg achteraf in het buitengebied, vrienden uit Dordrecht zeiden ooit: ik weet zeker dat ik Nederland nu ben uitgereden.
duhhh Ik werk oa voor de gemeente Schijndel (oei das dan vaak weer geen pre he?) |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Nieuw Lid
Nationaliteit:
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nieuw Lid
|
zeg RuPaMi, ben je geen trotse helmonder dan?
En voor Alwin1: mijn collega houdt zich bezig met die voedselbank, we betalen hem niet, maar ondersteunen het wel. Ik weet eigenlijk niet hoeveel klanten ze er hebben, in Schijndel is de voedselbank er nog niet zo lang. Maar dat terzijde en behoorlijk off topic ;-) |
|
|
|