het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 05-09-06, 21:18   #11
Actief Lid

Nationaliteit:
Leuk idee maar een beetje moeilijk Cees ik weet niet welk gezicht bij je naam hoort??
groetjes Els
els van den Heuvel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 05-09-06, 21:36   #12
VIP Lid

Hey els kijk eens bij zen profiel,het dansend stel op de voorgrond,die man is cees
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 06-09-06, 14:25   #13
Actief Lid

Nationaliteit:
Heb het profiel van Cees gezien maar denk dat het moeilijk wordt, we zien wel hoe het loopt.
Els
els van den Heuvel is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-09-06, 09:29   #14
Forum Freak

Esthertje's avatar

Nationaliteit:
Cees heeft de hele middag op de uitkijk gezeten Groene Skoda met tsjechisch kenteken, was lastig te traceren Dames met kort, rossig haar hebben we genoeg gezien, maar volgens mij zat Els er niet tussen, helaas :snik:

Het was een ontzettend gezellige middag, we zijn rond een uur of half 3 naar Svoboda gereden. Eerst even langs de kraampjes gestruind met verschillende handwerkartikelen, zoals houtsnijwerk, wol, kaarzen, zelfs pruiken (we hebben nog geprobeerd Cees zo gek te krijgen, maar hij wou niet ) We hebben nog wat souveniers gekocht voor in onze vitrinekast en toen een plekje gevonden in de Biertent met uitzicht op het podium. Eerst zagen we een optreden van heren in middeleeuws kostuum met doedelzakken, trommels en trompetten, was heerlijke muziek, toen was er een uitvoering door dames in mooie jurken met mandjes, die danste en een soort toneelstuk opvoerden. Toen was er de poppenkast, gevolgd door vele kinderen. Daarna het Swing sext (beetje Dixieland-achtige muziek) uit Nachod. Om een uur of 6 hebben we besloten lekker te gaan eten. Tussendoor trouwens wel gesnoept, heerlijke Langose voor de dames, de heren een Klobasa en later nog een paar Bramboracky. Er was een gezellige sfeer en het was best druk, dat lijkt op de foto's niet, maar was toch wel zo.

Citaat:
Krulletje schreef:
En deze keer even de camara mee?
We hebben een paar foto's gemaakt voor je

svoboda 1.jpg
Het podium

svoboda 2.jpg
Alberto en Cees Fijneman

svoboda 3.jpg
De kraampjes, hier 1 met spinnewiel, er werden verschillende demonstraties gedaan, ook houtsnijen en smeden

svoboda 4.jpg
Cees Fijneman en zijn reisgenote Wil (de mams van Alice K vermaakte zich ook vandaag weer kostelijk
Esthertje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-09-06, 09:35   #15
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Prachtige sfeerplaatjes Esther!!
Kijkt Ab altijd zo als hij 't naar zijn zin heeft??
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-09-06, 09:47   #16
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:
Ja Gorrit, ik zal het even uitleggen.
Ik had een speciale opdracht meegekregen :

Citaat:
alice k schreef:
Speciaal aan Esthertje en haar mannen het verzoek om goed op mijn moeder te passen, ik vertrouw haar aan jullie allen toe omdat ik het gevoel heb jullie goed te kennen via het forum.

Groeten,

Alice K.
En aangezien ik mijn opdrachten altijd heel serieus neem, probeer ik er ook altijd heel serieus bij te kijken.
Dus tussen het bieren en eten door, moest ik Alice d'r moeder en Cees toch goed in de gaten blijven houden tussen al het overige publiek daar.
En Cees blijft wel in de buurt, maar Wil (Alice K d'r moeder) vliegt van kraampje naar kraampje en was af en toe moeilijk traceerbaar. Maar het is allemaal goed verlopen en we zijn gezamelijk weer thuis gekomen.
Dus missie geslaagd en we kunnen nu weer ontspannen.
Groetjes Ab
Alberto is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-09-06, 10:39   #17
Moderator

Gorrit's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Alberto schreef:
Ja Gorrit, ik zal het even uitleggen.
Ik had een speciale opdracht meegekregen :
...tussen het bieren en eten door, moest ik Alice d'r moeder en Cees toch goed in de gaten blijven houden tussen al het overige publiek daar.
En Cees blijft wel in de buurt, maar Wil (Alice K d'r moeder) vliegt van kraampje naar kraampje...
Zwaar werk dat chaperonneren Ab, zeker als je een winkelende dame in de smiezen moet houden.
Wat mij betreft een driedubbele Pivo verdiend
Gorrit is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 17-09-06, 15:39   #18
Volwaardig Lid

alice k's avatar

Nationaliteit:
altijd weer lachen, herken hetgeen Albert geschreven heeft helemaal.
wordt ook altijd erg moe van dit soort gelegenheden met mijn moeder

alice k
alice k is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-09-06, 08:49   #19
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:
Maar alles kwam goed en die driedubbele pivo heb ik gisteren dan ook gelijk maar even genuttigd.
Alberto is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 18-09-06, 09:44   #20
Pivonist

Macek's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
Alberto schreef:
Maar alles kwam goed en die driedubbele pivo heb ik gisteren dan ook gelijk maar even genuttigd.
Ja,ja, wrijf het er maar in, ik heb de verkeerde planning:snik:
Macek is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels