|
|
#1 |
|
Actief Lid
|
Nieuw lid
Mijn naam is Jos van Zetten getrouwd met Simonette en vader van Perry (10) en Nina (4).
Ik ben deze zomer voor de 4e keer in Tsjechie geweest en de rest van de familie voor de 2de keer. 2 keer ben ik wezen vliegvissen op forel en vlagzalm op diverse mooie riviertjes met leden van de visclub waar ik lid van ben. Na de eerste keer vissen was ik enthousiast en ben met vrouw en kinderen ook nog 2 weken vakantie wezen vieren in Hbloka. Nu 2 jaar later gingen wij weer vissen op de Labe (Elbe) en Jizera in de buurt van Vrachlabi. Na een lekkere week vissen aldaar (Juni) ben ik wezen zoeken op internet naar een leuke camping in deze omgeving. Zo kwamen wij uit op camping Papillon van jan en Akkelien. Een heerlijke tijd gehad. Op de terugreis nog 2 dagen Praag. Wij overnachten 30 km buiten Praag en gingen met de trein naar de hoofdstad. De treinreis is al een belevenis op zich. Na een tussenstop in Duitsand zijn wij van de week weer veilig thuis aangekomen. Eenmaal thuis maar lid geworden van dit forum aangezien dit zeker niet de laatste keer geweest zal zijn dat wij in Tsjechie geweest zullen zijn. Jos |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Forum Freak
|
Welkom Jos op het forum en heel veel leesplezier gewenst. Er zijn altijd veel vragen van mensen die graag willen gaan vissen, nou ik merk dat jij daar dus al veel vanaf weet, dus wie weet kun je mensen van dienst zijn in de toekomst. Veel plezier hier en in Tsjechie natuurlijk.
|
|
|
|
#3 |
|
Actief Lid
|
Welkom om dit verslavende forum
Voorlopig zal je niet uitgelezen raken met alle belevenissen die iedereen al heeft meegemaakt in het wonderschone CZ. Ik wens je daarom ook heel veel leesplezier. En succes met het maken van een leuke keuze voor de volgende vakantie, maar dat zal niet moeilijk zijn alhoewel het hele land is bijzonder mooi |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Legende
|
Welkom Jos, ik veronderstel dat Jan en Akkelien het forum aangegeven hebben. Heb je ook in de Labe bij Jan iets gevangen ?
|
|
|
#8 | |
|
Actief Lid
|
Citaat:
Ik heb de naam van dit forum wel eens voorbij horen komen tijdens het drinken van een biertje bij het kampvuur. Even googelen en voila... Ter hoogte van de camping in de Labe heb ik 3 forelletjes gevangen. Het water stond ook erg laag. In de Labe boven Vrachlabi heb ik meerdere leuke forellen gevangen. Nu moet ik bekennen dat ik erg lui was deze vakantie en niet erg veel gevist heb. Normaal ga voor zonsopgang vissen tot de rest van de familie wakker is, 's avonds weer even voor zonsondergang. Dan heb de rest van de dag om leuke dingen te doen met vrouw en kinderen. Maar deze vakantie heb ik lekker uitgeslapen (had ik waarschijnlijk nodig). Jos |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Actief Lid
|
Kun je iets vertellen over de techniek bij het vissen bij Jan en Akkelien.
Welk materiaal , welke vlieg? Ik heb het bij 30 graden buitentemperatuur geprobeert, 3 dagen lang , overdag en tegen de avond , en heb er maar 1 kunnen vangen. |
|
|
|
|
|
|
|
#10 | |
|
Moderator
|
Citaat: