![]() |
|
|
#11 | |
|
Super Lid
|
Citaat:
![]() |
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Legende
|
Henk dat ziet er heel goed uit, ook van mij proficiat!
![]() |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Actief Lid
|
Ik heb in Tsjechië bij de lidl wat zakjes bramboraky gekocht van het merk Labeta. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat het knedliky's waren. Dom weet ik nu maar dat dacht ik echt. Het zijn dus aardappel pannekoekjes. Ik heb net een verpakking open gemaakt. Er zit ontzettend veel knoflook in. Ik heb verpakkingen meegenomen met en zonder knoflook. Ben benieuwd of het lekker is. Ik laat het weten.
ps. wat is Podravka? |
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Moderator
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Actief Lid
|
Oke, ik dacht dat het een soort kruid was.
De bramboraky was lekker. Alleen erg zout en er zat ontzettend veel knoflook in. En ik zag te laat dat er ook nog 2 eieren door moesten. Misschien toch het recept niet goed begrepen. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Forum Freak
|
Wij hebben ze van verschillende merken gehad en er was er één bij die was erg zout weet ik nog, met erg veel knoflook ja!! (maar dat vinden wij wel lekker!!!)
We hebben nog een pakje van het merk Labeta, volgens mij zat daar niet zoveel knoflook in. Ik ben benieuwd, ga hem volgende week klaarmaken. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Moderator
|
Waarom doe je bramborak niet zelf? Het is eenvoudig, je kunt zelf bepalen wat er in moet (en wat niet), je manlief lukt het ook, geen internationaal gesleep van de ingrediënten met onleesbare gebruiksaanwijzing en dubbele blijheid van eigengemaakte lekkernij!
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
Actief Lid
|
Ik denk dat je helemaal gelijk hebt Pepo.
Ik zal binnenkort eens het recept van Sandra uitproberen. Maar voorlopig heb ik dus nog 3 zakjes met knoflook liggen en nog 4 zonder. Die met knoflook gaan waarschijnlijk de kliko in....... |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Super Lid
|
als je in tsjechie ben kun je ze ook uit de vriezer halen even bakken en ze zijn klaar
|
|
|
|