het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Poll-resultaten bekijken: Waar verblijf jij tijdens jouw vakantie in Tsjechië?
In een hotel of pension 75 12,82%
Op een camping 185 31,62%
In een vakantiehuis 173 29,57%
Bij familie of vrienden 62 10,60%
In ons eigen huis in Tsjechië 90 15,38%
Stemmers: 585. Je mag niet stemmen in deze poll | Stem ongedaan maken

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 21-04-04, 10:53   #1
Administrator

Pasqual's avatar

Nationaliteit:
Welk soort accommodatie heeft jouw voorkeur?

Pasqual is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-04-04, 10:59   #2
VIP Lid

Nationaliteit:
Re: Waar verblijf jij in Tsjechie ?

heb gestemd 'in een hotel of pension'. notrmaal gezien verblijk ik in 'hostelovy dum arnost in pardubice, redelijk goedkoop( ongeveer 300-350 kc).weinig luxe, maar dit heb ik dan ook nie nodig, alleen bed en douche.
kwas nu voor 4 dagen in tsjechie, deze heb ik er gelogeerd bij vrienden.(hostel was volzet)
stef is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-04-04, 11:00   #3
Geroyeerd lid

Pasqual. Dit is een nuttige en leerzame poll. Ben benieuwd naar de resultaten. Bedankt. Ik vermoed zelf dat nr. 1 de camping wordt, nr. 2 een vakantiehuis. Maar het zal afhankelijk zijn van de leden. Aangezien er nogal wat mensen bij zijn die familie en vrienden in CZ hebben, zal daarvan de score ook hoog oplopen.
Robert is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-04-04, 19:14   #4
Lid

Zwervers's avatar

Nationaliteit:

Hoi
Wij gaan alleen voor campings, het idee van een hotel benauwd mij teveel maar dat is ieders smaak.
Het valt mij op dat er veel mensen zijn met een eigen huis.
Zijn er dan geen echte camping gasten meer, als ik op een camping sta is het voor 80% Hollands wat je ziet.
Zwervers is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-04-04, 00:16   #5
Geroyeerd lid

Citaat:
cor schreef:
hoe kom je daar nu bij?
Sorry Cor. Natuurlijk zijn er onder de leden ook mensen die op een camping gaan staan. Niks mis mee. Als je de officieele cijfers van buru statistieken bekijkt komt het gros van de Nederlandse toerist naar Praag of staat op een camping. Aangezien er veel leden zijn die een eigen huisje hebben, danwel familie/vrienden in CZ hebben, zal dat de meerderheid zijn. Wellicht komen er nieuwe leden bij, die meer Tsjechie als vakantiebestemming zien. Wellicht dat daar dan campinggasten bij zitten. Ik bedoelde dus niks negatiefs met mijn opmerking.
Robert is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-04-04, 10:18   #6
Nieuw Lid

Wij behoren dus tot de 20% niet-Nederlanders op een camping !
Wij zijn "rare" Belgen die kamperen de MAX vinden in tegenstelling tot de meeste Belgen die kamperen zien als iets marginaal. Gelukkig maar het zou anders nog drukker worden dan het al is op de campings !
Kamperen is iets wat ge echt graag doet want voor het profijt moet ge er zeker niet aan beginnen (aankoop caravan, extra auto- en caravankeuringen, zwaardere auto, all-risk verzekering caravan, in sommige landen extra tol, enz …) !
Marnix is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-04-04, 11:04   #7
Lid

Harova's avatar

Nationaliteit:

Ondanks ons huisje in Tsjechie trekken wij er in de zomermaanden erop uit met de tent. De sfeer op de Tsjechische campings vinden wij
Harova is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-04-04, 17:16   #8
Actief Lid

Nationaliteit:

Inderdaad, NL kentekens kan je overal vinden. In de buurt van Tisnov is een klein dorp dat Chudcice heet. Buiten de plaatselijke bewoners (ongeveer 300) kan je er in de zomer ook veel Nederlanders zien. Wat ze daar zo geweldig vinden is voor mij een raadsel. Voor mij is het daar een beetje "middle of nowhere"
Razzoback is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-04-04, 20:05   #9
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:

Ik zit altijd op een heel gezellige camping in Praag waar ze ook kamertjes verhuren met uitzicht over de Moldau en Vyšehrad. Zeer aangename prijzen, de camping ligt op een schiereilandje in Smichov. Volgende week woensdag vertrek ik weer voor 8 dagen. Even op Mustek een OV-weekkaart kopen en ik vermaak me wel weer. Verheug me al op de Staropramen en Becherovka...
PuNkEnStEiN is online now   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-04-04, 20:47   #10
Lid

krtek's avatar

Deze zomer probeer ik het in een jeugdherberg. t Zal ook geen grote luxe zijn, maar als t maar plezant is...
krtek is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels