het Tsjechisch Forum
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Registreren
Registreren FAQ Ledenlijst Agenda Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Antwoord

Onderwerp-opties
Oud 11-08-06, 21:44   #1
Nieuw Lid

Novum vakantiehuisvesting

Hallo,

Wie heeft er wel eens een vakantiehuis via Novum geboekt? Ik kwam deze organisatie tegen op m'n speurtocht naar een vakantiehuis voor kerst en oud/nieuw 2006/2007 en ben erg benieuwd naar jullie ervaringen met de organisatie en de kwaliteit van de aangeboden vakantiehuizen .

Met vriendelijke groeten,
Agnes Bennen
abennen is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 19-08-06, 22:13   #2
Volwaardig Lid

Nationaliteit:
Heb je een url van deze organisatie?
Het is geen algemeen bekende reisorganisatie.
Cisar is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 25-08-06, 20:22   #3
Moderator

PuNkEnStEiN's avatar

Nationaliteit:
Dit zal de website zijn: www.vakantiehuisvesting.nl
PuNkEnStEiN is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 22-01-07, 22:55   #4
Nieuw Lid

CovanOv's avatar

Nationaliteit:
Novum vakanties - appartement Andrea bij Melnik

Goede avond allemaal,

Vanavond net aangemeld hier op dit forum, dus weet nog niet precies hoe het werkt, maar.... doe mijn best !
Dit jaar zitten we te denken om naar Tsjechie op vakantie te gaan. vanavond mail gehad van "Novum Vakantiehuisvesting". Ze hebben een appartement (Andrea) bij Melnik wat ons wel aanspreekt. Kent één van jullie dit appartement en ervaringen met "Novum" en wat zijn aanraders in die buurt (dichtbij Praag dacht ik). Het zal voor ons de eerste keer zijn in Tsjechie. Dus alle reacties zijn welkom !!
CovanOv is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-01-07, 19:29   #5
Nieuw Lid

CovanOv's avatar

Nationaliteit:
Ervaringen met Novum vakantiehuisvesting

Hallo Agnes,

Je vroeg naar ervaringen met Novum vakantiehuisvesting. Ben je nog geweest met kerst 2006 en hoe zijn nu jouw ervaringen met deze organisatie?
Oud 23-01-07, 20:11   #6
Moderator

pepo's avatar

Nationaliteit:
Ik heb vanmorgen een e-mail gestuurd naar Novum met de vraag, waar, in welke dorp bij Melnik, het appartement Andrea zich bevindt. Kreeg antwoord, maar ook in deze e-mail is verzwegen, waar ik eventueel naar toe zou gaan. Vreemd, ik ga toch niet boeken, als ik niet weet, waar dat is.
pepo is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 23-01-07, 20:22   #7
Nieuw Lid

CovanOv's avatar

Nationaliteit:
Je hebt gelijk. Ook in de mail naar mij toe wordt gepraat over "een klein dorpje bij Melnik" . Denk niet dat ik hier verder op in ga, wat me toch ook wel een beetje spijt eigenlijk. De prijs stond me erg aan (€ 250 per week voor 4 pers)
Ik las verderop in de berichten dat jij geboren bent in Melnik !? Weet jij vast wel een heel leuk appartementje / onderkomen voor 4 personen....
Oud 26-02-08, 09:10   #8
Nieuw Lid

Nationaliteit:
mijn vriend en ik zijn twee jaar geleden via vakantiehuisvesting.nl in een woning in tsjechië terecht gekomen. Het was allemaal erg goed voor elkaar. De woning voldeed aan al onze eisen en was erg netjes. Bovendien waren de huisbaas en zijn vrouw gastvrije mensen die ons hebben verwelkomd met bier in de koelkast en verse eieren. Ook stonden ze erop dat we een avond bij hen kwamen bbq-en.
van ons dan ook niets dan lof voor deze organisatie en voor de woning.
nicomudde is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 26-02-08, 11:25   #9
Moderator

pepo's avatar

Nationaliteit:
Wat jij zegt over de kwaliteit van de woning zelf geloof ik zonder meer. Dat is ook geen punt van discussie geweest. Wel de manier, hoe de informatie over de objecten aan de man wordt gebracht. Zo te zien, is dat "dorpje in de buurt van Melnik" verdwenen en de manier van adverteren is onveranderd:

..Dit appartement bevindt zich in een mooi klein gehucht nabij Havlickuv Brod in het Boheems/Moravisch Hoogland.
pepo is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties

Berichtregels