Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Toerisme - Kamperen - Oost Bohemen
Autocamping Rozkos - Ceska Skalice

Autocamping Rozkos - Ceska Skalice

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 27-02-06, 10:04   #11
Brenda
VIP Lid

Brenda's avatar

Nationaliteit:
als je een rustige camping zoekt (in de grote vakantie) dan denk ik niet dat je dat vind op deze camping. Ik heb er zelf niet gestaan maar weet wel dat het er in de grote vakantie zo uitziet als de fotos op de site laten zien.
Waarom hebben jullie voor deze camping en dit gebied gekozen?
Brenda is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-02-06, 13:07   #12
Doh1
Nieuw Lid

Doh1's avatar

Nationaliteit:
Een kennis is deze camping gepasseerd en wilde dit jaar naar deze camping. We gaan dit jaar met een ander gezin voor het eerst naar Tsjechië en weten nog niet veel van Tsjechische campings zodoende dat wij dit advies ter harte namen.
Het gebied is mooi en iemand wilde graag ook een keer naar Polen vandaar.

Brenda, maar ben ik nu gek maar jij bent toch in 2004 op deze camping geweest (reactie 3 dit onderwerp)!?

Op deze link zie reactie 6 heeft iemand het over een bepaalde camping. Ik wilde graag weten of hij Rozkos bedoelde, ik heb hem een bericht gestuurd helaas nog geen reply...

Het hoeft niet doodstil en saai te zijn activiteit mag er wel zijn maar liever geen zuipfeesten en krattenbierstapelende-medecampinggangers....
Ik heb geen zin om mij te ergeren daar pas ik voor.
Doh1 is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 27-02-06, 13:45   #13
Pelhřimov
Forum Freak

Pelhřimov's avatar

Nationaliteit:
er zijn enkele campingzoeksites: http://www.camp.cz/index.php?akce=ma...l&act=jazyk_nl en www.dokempu.cz/eng/hledej.php
Pelhřimov is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-03-06, 15:40   #14
jacquelien
Actief Lid

wij zijn een aantal jaren hier twee nachten geweest en vonden het wel een aardige camping maar wel behoorlijk druk.
wij hadden niet gereserveerd en hadden een mooi maar niet al te grote plek.
we willen nog wel eens naar deze camping toe nu de kinderen wat groter zijn (16 en 11) maar waarschijnlijk geen hele week,dit omdat het toch behoorlijk druk was toen op de camping en wij willen zelf meer een rustige camping maar de kinderen hopen dat dit een leuke camping is voor hun nu.
doordat we er maar twee nachten hebben gestaan kunnen we ons er niet meer zo veel van herinneren om er veel over te schrijven.
jacquelien is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 11-06-06, 22:24   #15
mima
Volwaardig Lid

mima's avatar

Nationaliteit:
Autocamping Roskoz, Česká Skalice

ik heb de forums gelezen over camping roskoz. maar kan daar niet in vinden hoe het sanitair is. wie kan mij daar iets over vertellen.
wij denken erover om naar deze camping te gaan.

mima
mima is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 14-08-06, 22:21   #16
mima
Volwaardig Lid

mima's avatar

Nationaliteit:
camping rozkos

heerlijk was onze vakantie op camping rozkos.

op deze camping is alles aanwezig wat je nodig hebt om vakantie te vieren.

- plaats genoeg (zelf bepalen hoe groot of tussen de haagjes)
- goed nieuw modern sanitair (na 21.00 gesloten dan naar oud
sanitair, wel schoon)
- genoeg eet en drink tentjes
- disco
- bioscoop
- zwemwater
- kermis (geen last van)
- cardbaan boven bij camping
- broodjes verkrijgbaar op camping
- goede bewaking
- vriendelijke mensen bij receptie en eet/drink tentjes
- restaurants op loopafstand

al met al dus een goede camping.

mima
Oud 24-08-06, 22:11   #17
Krulletje
VIP Lid

Krulletje's avatar

Nationaliteit:
Ja Mima, wij waren ook weer erg tevreden op Rozkos. De derde keer alweer overigens. De kinderen hebben er gewoon veel plezier, jonge en oudere kinderen. Na een dag of 10 wordt het echter wat eentonig dus zoeken wij dan weer een ander stekje.
Minder fris was het meerwater na de hittegolf. Botulisme, dode vissen... Gelukkig is er een zwembadje voor de kleintjes.
Volgend jaar toch ook zeker weer Rozkos!

Krulletje.
Krulletje is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-06-08, 17:30   #18
marjolande
Nieuw Lid

camping rozkoz of dolce vita?

Ik wil eind juli naar oost-bohemen (met dochter 15 en zoon van 7 jaar) en twijfel tussen camping Rozkoz en camping Dolce Vita.
Camping Rozkoz lijkt mij leuker (opener, meer uitzicht) en er is ook veel te doen, maar mijn dochter wil heel graag nederlanders op de camping en ik twijfel of die er veel staan. Het lijkt mij voornamelijk een tsjechische camping.
Camping Dolce Vita zit vol met nederlanders, maar lijkt mij wat benauwder. In de forumberichten lees ik over muizen, drassige grond en overlast aan het meer. Wie kan mij wat wijzer maken???
marjolande is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 24-06-08, 18:08   #19
mima
Volwaardig Lid

mima's avatar

Nationaliteit:
Het jaar dat wij op Rozkos stonden waren er veel Nederlanders. Op het veld met tenten staan wel vaak Tsjechen, maar dat is heel gezellig. Wij hebben daar een hele leuke vakantie gehad, vrienden en vriendinnen genoeg voor onze kids toen 13 15 en 17
Oud 25-06-08, 19:18   #20
marjolande
Nieuw Lid

Hoi Mima, bedankt voor je reaktie. Is er ook een soort ontmoetingsplaats voor de jongeren? Wanneer je alleen op een camping aankomt is het voor een 15-jarige anders moeilijk kontakt leggen. Is deze camping ook leuk voor een 7-jarige? Mag je kampvuur maken op de camping en tenslotte: nog tips over waar je het beste kan staan, of maakt dat niet veel uit? Alvast bedankt,

Marjolande
marjolande is offline   Bericht citeren in antwoord
Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.0.0 - RSS Feed