|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#41 |
|
Pivonist
|
Wij hebben diverse leden die daar wonen, Gorrit, Esthertje, Cees Fijneman enz. (sorry als ik iemand vergeet) die kunnen je vast informeren.
|
|
|
|
#42 |
|
Moderator
|
Nou vooruit dan:
Wil je met de verschillende doelgroepen je op één plaats terecht dan is Janske Lazné een logische keuze. Wel veel mensen in de vakantieperiodes maar met de nieuwe lift mag dat geen groot probleem meer zijn.
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
VIP Lid
|
Wij zijn vorig jaar naar vysoke nad jizerou geweest en dit is ons meer dan prima bevallen.
erg mooie omgeving,en kan je verzekeren,als je daar voor bijvoorbeeld voor je vrouw en zoontje van 4 jaar priveles neemt,(wel iets duurder,maar wat is duur in tsjechie)dan willen ze nooit meer anders. ons jongste zoon ging aan het eind van de week de berg af en presteerde het om mij in te halen. daar doe je het toch voor ik denk dat het alleen moeilijk is om een nederlandstalige skileraar te vinden,maar kan je verzekeren dat dit geen probleem is voor kinderen(meer voor jezelf) dus even op google vysoke nad jizerou en ik hoop dat je nog een plekje kunt vinden wij waren met 5 personen mijn man en ik en ons kinderen van 12-5-4 jaar groetjes |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Lid
|
Hoi allemaal,
Wij zijn weer terug van vakantie. We hebben het onzettend getroffen met het weer. 28 to 35 graden en dat vanaf de eerste tot de laatste dag. ![]() Mooi land, CZ hè. ![]() We zijn nu druk bezig de vakantie te plannen voor de winter. Trouwens bedankt voor de tips. We hebben al menig avondje druk zitten surfen. Maar de volgende tips stellen wij zeer op prijs. Wij zoeken een appartement voor 5 personen aan de piste met skischool. (kunnen we lekker vanaf het balkon naar de kooters kijken met voor de vrouw: en voor mij :![]() ) Gezien zij cola-verslaafde is, moet ik dan ook maar uit haar naam drinken. Als iemand tips heeft laat het ons weten. Groeten, Ferry |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Lid
|
Hallo,
Wij hebben iets kunnen vinden. een reuze luxe appartement en veel te doen in de omgeving. Onze keuze is gevallen op :KRAMOLIN - LIPNO NAD VLTAVOU Langs deze weg wil ik iedereen bedanken voor de tips die hebben mogen ontvangen. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Nieuw Lid
|
Hallo,
Wij hebben geboekt in Lipno. Boven het Landal park zijn nieuwe appartementen, genaamd Lipno Lake Resort. Deze liggen aan de lift en zien er schitterend uit. Hoewel het ski-gebied beperkt is, kun je er toch hele mooie dagen doorbrengen, ook met andere vormen van wintersport. Als je via de site www.lipno-lakeresort.eu boekt krijg je ook nog extra korting. lekker meegenomen dus. Alvast veel plezier |
|
|
|