|
|
![]() |
||||||
|
|
Onderwerp-opties | In onderwerp zoeken | Weergave |
|
|
#31 |
|
VIP Lid
|
Lieve mensen,
Dank jullie voor jullie medeleven. De afgelopen dagen heb ik veel gelezen op het forum en vandaag weer een berichtje geplaatst. We hebben nog veel tijd tot februari. Heel impulsief hebben we de vlucht geboekt. Ik ben volop aan het kijken en vergelijken wat jullie hebben aangedragen. Hartelijk dank voor jullie info. Hilde |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Nieuw Lid
|
Accommodatie in/rond Praag gezocht
Hallo wij gaan 18 augustus naar Staré Splavy en willen ook een paar dagen naar Praag met 1 overnachting in hotel.
Mijn vriendin zit in rolstoel en is afhankelijk van een paar uurtjes slapen in de middag. wie zou voor ons een hotel met goed ontbijt en uiteraard met lift kunnen aanraden. Het liefste met eigen parkeergelegenheid en in het centrum van Praag. het gaat om 3-persoonskamer met toilet op kamer. alvast hartelijk dank hier voor. Chara(Mariet) |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Nieuw Lid
|
Kamer of pension in Praag gezocht
ik zoek voor een drietal dagen (eind november) een kamer of goedkoop pension in het centrum van praag...
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Lid
|
http://www.patanka.cz/
misschien is dit wat je zoekt, ben er zelf ook geweest en ga in oktober er weer heen. als je alleen onderdak zoekt is het prima hier. |
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
Actief Lid
Nationaliteit:
|
Middenin het centrum: Ho(s)tel Ritchies's. Privékamers, maar wil je het errug goedkoop, kan je ook op een 8-persoonskamer terecht, voor volgens mij €12,-. per nacht. www.ritchieshostel.cz
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Nieuw Lid
|
zijn er ook bed and breakfast in praag of zimmerfrei....
kan je bij particulieren logeren??? |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Nieuw Lid
|
Accommodatie in Praag
Ik ben op zoek naar een accomodatie (appartement, flat, huis of camping) voor 5-7 personen in Praag of heel dicht in de buurt van Praag. We hebben niet veel plaats nodig. De periode dat we hier zullen verblijven is 12-15 september.
Iemand suggesties? |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Volwaardig Lid
|
Hotel Hunacek in Zbuzany tegen Praag aan is heel betaalbaar. Er is een bushalte voor de deur in 10 min. sta je bij de metro ingang Luka daar vandaan is het ongeveer 20 min naar het centrum van de stad. Ze hebben een parkeerplaats achter een poort die s,nachts op slot is. Vriendelijke mensen en nette eenvoudige kamers.
Groet Adri. |
|
|
|