|
|
#1 |
|
Nieuw Lid
|
lipno meer
lipno meer
Hallo Forumleden, Ik ben sinds enkele dagen lid geworden van het forum. Het is erg leuk om zo alle berichten te lezen over Tsjechie Ikzelf ben al 7 jaar in tsjechie geweest op vakantie met visvrienden,elk jaar zonder onze vrouwen,en deze dames hebben daar totaal geen moeite mee(heerlijk he)De laatste 2 jaar zijn we naar Denemarken geweest,maar dit land kan niet tippen aan Tsjechie. Vandaar dat we op 2 sept weer naar Tsjechie afreizen Naar het lipno meer nabij Frymburk.Mijn grootste hobby is vissen, en we zijn steeds op zoek naar een huisje vast aan het water. Het is belangrijk voor ons ,omdat dit vanwege de gezondheid van enkele personen eigenlijk een must is. Ver lopen zit er echt niet meer in ,dus daarom is het fijn om vanuit de tuin een hengel uit te werpen.. Als er forum leden zijn die ons hierbij kunnen helpen ,wat betreft die huisjes aan het water dan zou ik dat zeer op prijs stellen. Ik hoop dat we elkaar een keer tegen komen in die prachtige natuur in Tsjechie. ![]() |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Gast
|
Hallo,
Heb je al gekeken of er campings zijn die blokhutjes verhuren? Want de meeste campings liggen direct aan het lipnomeer. Misschien staan er wel leuke huisjes op tsjechoreizen of www.abtrips.nl. Er zullen ook vast andere bureaus zijn die huisjes verhuren en die je willen helpen. veel succes met zoeken! groetjes |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Nieuw Lid
|
hallo monikiki,
Bedankt voor je snelle reaktie, Het probleem met het boeken is dat ze steeds aangeven dat je aan het water zit. Maar kom je op de plaats van bestemming dan is het bijna altijd nog honderden meters lopen tot aan het viswater. En er zijn misschien mensen die al vaker zo'n huisje gehuurd hebben,en dan ben je er zeker van dat het water aan je tuin grenst met vriendelijke groeten vanuit Bemmel |
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Actief Lid
|
Als je voorlopig een huisje hebt uitgezocht, kun je ook in de