Registreren
Voorpagina - Forums - Fotogalerij - FAQ - Vakantiehuizen
Agenda Ledenlijst FAQ Zoeken Berichten van vandaag Alle berichten als gelezen markeren

Terug   het Tsjechisch Forum - Sociaal - Nieuw op het forum
Dirk op het forum

Dirk op het forum

Antwoord

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken Weergave
Oud 20-08-06, 18:30   #1
Nieuw Lid

Nationaliteit:
Dirk op het forum

Zo dat is hopelijk gelukt.
Na ruim een jaar eens gekeken te hebben op dit forum hoop ik de techniek voldoende onder de knie te hebben om mij ,of liever ons voor te stellen langs deze weg.
Ik Dirk 36 lentes jong en sindskort woonachtig in de Cruquius
en vriendin die iets ouder is weet ik mij te herinneren.
Komen al een jaar of 8 in de c.z. eerst met de caravan naar kyzelka hoop dat dat een beetje goed geschreven staat zo ben namelijk beetje taal moe.
Door mijn werk ben ik altijd geintereseerd in ontroerend goed en kon dus naar een paar jaar op vakantie te zijn geweest in dit mooie land de verleiding niet weerstaan om er ook maar eens een huisje te kopen het geen we nu ook al een paar jaar in bezit hebben.
Het huisje licht in het dorpje psov vlak bij zutliche en 40 km voorbij karlo
Voor de Elzevier lezers onder ons in het augustus nummer van 2005 heeft men een pagina aan ons geweid.
Veel leuke reacties opgehad de bekende van he' maar 850km,O ik dacht dat er oorlog was, Kun je er wel alles krijgen enz enz.
als ik eens wat vaker op het forum ben zal ik jullie wel eens wat meer vertellen.
en een foto delen .
Maar eerst deze voor mij nog nieuwe techniek nog maar eens onder de knie zien te krijgen.
groeten en met die c.z. radio op de achtergrond waan ik me een beetje thuis want zo voel ik me er gewoon thuis.
groeten dirk
dirk is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 20-08-06, 18:53   #2
Moderator

Arno's avatar

Nationaliteit:
Welkom Dirk ! De techniek staat voor niets tegenwoordig... en ook deze nieuwe techniek is tot heel wat in staat...

Lees onze FAQ eens door en oefen eens in de zandbak, alleen dan leer je deze nieuwe techniek tot in het kleinste detail kennen
Oud 20-08-06, 22:30   #3
VIP Lid

Hey topy hoor Dirk dat je het doet,is ff wennen maar is je gelukt
waar de schat al niet goed voor is
spookycat is offline   Bericht citeren in antwoord
Oud 21-08-06, 09:40   #4
Actief Lid

Alberto's avatar

Nationaliteit:
Hallo Dirk en Vriendin,
Welkom op dit forum, ik hoop dat jullie je bekende kunnen overtuigen van het feit dat Tsjechie een heel mooi land is en dat het niet zo is als zij denken . Wij hopen snel meer van jullie te horen over jullie ervaringen in 8 jaar Tsjechie .
Groetjes en tot horens.
Albert
Oud 21-08-06, 21:00   #5
Legende

Freddy2005's avatar

Nationaliteit:
Citaat:
dirk schreef:
Na ruim een jaar eens gekeken te hebben op dit forum......als ik eens wat vaker op het forum ben zal ik jullie wel eens wat meer vertellen.
en een foto delen.
Welkom, alhoewel...........niet als lezer maar als schrijver dan maar. We wachten op uw verhalen en tips, laat ons ongekende plekjes en adressen kennen.

Onderwerp-opties In onderwerp zoeken
In onderwerp zoeken:

Geavanceerd zoeken
Weergave

Forumnavigatie

Nederlands Cesky English Deutch

© 2007 Tsjechie.net - Forum: vbulletin- Weather: In-pocasi.eu - Stats: Opentracker.net - SEO by vBSEO 3.2.0 - RSS Feed