![]() |
|
|
#11 |
|
Super Lid
|
via JPK kan je in elk geval voor de 6-jarige dame goed les krijgen.
Voor 3-jarigen lijkt les me wat te veel gevraagd (en voor de leraren ook :-)). In de sneeuw spelen vinden ze vlgens mij altijd leuk en dat kan daar prima, lekker pizza's eten (voor de kleintjes frietjes) bij Verda Rosa en je kunt ook een tocht maken met een paard en wagen (arreslee). Verder gewoon speelgoed mee en genieten! groetjes en veel plezier, Maria |
|
|
|
|
|
#12 |
|
VIP Lid
|
wij gaan ook dit jaar naar harrachov (fit en fun) en wel op 12 juli tot 19 juli
Dan willen we nog een paar dagen blijven,maar we weten nog niet waar,dus hopen dat er ergens dan nog wel een plaatsje zal zijn (misschien naar het westen ofzo) We willen tsjechie ook wel eens in de zomer bewonderen. iemand nog tips en weet iemand of dit hotel iets is. Waarom we dit hotel hebben gekozen,er was een 5 persoons kamer,het ligt mooi aan het begin van tsjechie (want we komen vanuit polen)dus kunnen alle kanten uit als we willen,en het was niet echt prijzig Dus alle tips zijn welkom |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Volwaardig Lid
Nationaliteit:
|
Ik zou me zeker geen zorgen maken over hotel Fit and Fun. Dat hotel is dik in orde, ik ga nu ook wel niet beweren dat het de "Hilton" is, maar dat is niet nodig.
Ik ben een beetje een moeilijke eter, maar met het eten in het hotel had ik geen problemen. De kamers zijn niet supergroot voor 3 personen, maar voor 2 zijn ze ruim voldoende. Het enige mogelijke minpunt (voor mij was dit persoonlijk geen probleem) is de afstand tot Harrachov zelf. Te voet is het een eindje wandelen, maar ik genoot daar juist van. Ben alvast benieuwd naar jullie ervaring. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
VIP Lid
|
jou info en foto' s daar kan ik wel wat mee (vooral die eerst met de w.c's, das altijd handig).
Dat uitzicht wil ook zeker beleven (al zullen ze me in dat stoeltje moeten sleuren, want ik heb hoogtevrees) ik wil het beleven. kunnen kinderen daar ook uitglijden (ik haal me altijd de raarste dingen in het hoofd) en de wandelschoenen gaan mee dus we lopen naar beneden. En wat de kamer aangaat, we hebben een 5 persoonskamer en hoeven er alleen maar te slapen, dus dat gaat wel goedkomen, denk ik. En het eten is voor moeilijke eters, nou dat komt dan mooi uit, want dat zijn mijn jongens ook. Ik heb er zin in... |
|
|
|